2013-10-09

Het dak op

Vandaag heb ik, naast een eerste bezoek aan de Zweedse tandarts (geen gaatjes!), de gaten in het dak van de schuur dichtgemaakt. Verschillende dakpannen waren gescheurd of half vergaan en die moesten vervangen worden. Daarvoor heb ik een skylift gehuurd. Er is geen andere manier om overal bij te kunnen. Helaas lagen er in de schuur wel dakpannen maar geen nokpannen. Provisorisch repareren dan maar en eens op zoek naar nokpannen. Volgend jaar moet ik toch weer op het dak zijn... Leuk zo'n gård maar vergis je niet in het onderhoud! Ik kan het allemaal zelf maar als ik de uren ga tellen...
 
 
 
 
 
Zelfs mijn moeder is mee geweest naar 15 meter!
 
 

4 kommentarer:

  1. Wat een leuk "uitstapje" voor Svanita!. Dat is nog eens wat anders, dan met de auto naar Falun op en neer.
    Wat kost dat nu zo'n skylift laten komen? Of moest je hem zelf ophalen? En betaal je dan per dag huur of zo? Mogelijk willen wij volgend voorjaar wat daklatten vervangen etc., vandaar mijn vraag.
    Slvk

    SvaraRadera
  2. Deze skylift kost 1250kr per dag. Dit is incl. moms, excl. verzekering. En hij wordt hier naast de schuur afgeleverd en weer opgehaald (=gratis) De lift is van een kennis die 1,5km verderop woont.

    SvaraRadera
  3. Gek, de foto van Swanita zie ik wel (leuk!), maar verder is de pagina wit.
    Doesjka

    SvaraRadera
  4. De anderen zijn filmpjes. Kan zijn dat ze er een tijdje over doen om binnen te komen. kan ook zijn dat je een ouder flash programma hebt van adobe. Of Safari, wil ook wel eens niet werken....

    SvaraRadera