2013-01-14

Geen Telia monteur...(2)

De telefoons staan klaar, opgeladen en wel. Met een Zweedse telefoonstekker! Nu de monteur nog. Die zou morgen komen... niet dus. Vanochtend werd er gebeld dat ze op basis van mijn organisationsnummer geen telefoonaansluiting kunnen leveren... Ze hebben nu mijn Momsreg. nr/VAT-nr (belastingnr.)nodig... zeg dat dan meteen. Ik krijg het idee dat ze pas vandaag de aanvraag in behandeling hebben genomen. Trouwens, als ze bij Skatteverket mijn Reg.nr invoeren krijgen ze ook mijn Moms-nr. Valt me nu pas op hoeveel 'aanvraag' op 'vandaag' lijkt, is enkel in het Nederlands zo, die grapjes gaan in Zweden niet op... (denk er om hoor, geen grapjes maken. Ik las ergens dat als je een lachende Zweed tegenkomt je er vanuit mag gaan dat hij een borrel op heeft, zal wel een broodje-eland verhaal zijn?)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar