2012-12-19

Het is donker! Ja, nou en?

De järn belde dat de snöslunga klaar stond, om 3 uur naar Svärdsjö gereden en om 5 uur is het donker... maar dat mag de pret niet drukken, toch?  Mijn moeder tijdens het eten: "hebben jullie die helicopter ook gehoord eind van de middag?"  Tja, als het donker is moet je op het geluid af gaan... Ik zal morgen een duidelijke foto plaatsen, zo'n machine is toch wel een kunstwerkje! Ik moet er wel bij vermelden dat ik voor het eerst verkeerd gereden ben. Ik wilde niet de hobbeldebobbelweg van Svärdsjö naar Toftbyn rijden omdat de machine in de aanhangwagen niet geweldig goed vast te maken was. Ik rijd in de richting Falun en realiseer me pas na de afslag Sundborn dat ik een enorme omweg maak. Dan maar via Falun. Wel allemaal schone en vlakke wegen, zal de machine blij mee zijn...

We noemen hem "odjur".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar