2013-03-02

Technische zweedse les.

Vandaag eens een bijeenkomst van de LR-club afd. Dalarna bezocht. Er waren 4 leden, plus wij, dus 6. dat is natuurlijk niet de gehele afdeling maar vergis je niet, het is nogal een eindje rijden als je in de buurt van de Noorse grens woont! Het viel me op dat ik al weer redelijk wat meer Zweeds kan volgen dan zeg maar twee weken geleden. En de onderwerpen waren vanzelfsprekend technisch van aard, iets wat ik ook wel kan gebruiken. Het verschilt ook wel wie er aan het woord is, duidelijk spreken is in Zweden niet echt iets waar men zich op voor kan laten staan. Wennen we wel aan.

Jammer genoeg konden wij niet mee met een ritje door de bossen. Het lampje, dat er iets mis is met de motor, brandt nog steeds en bij tijd en wijle wil hij maar 60km/u. Ben benieuwd wanneer ik bij de garage in Borlänge trecht kan. Als ik daar tenminste terecht kan want ik heb nog niets van ze gehoord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar