2013-03-24

Wat vind ik in het bos?

 
Ooit maakte ik rond Enschede een fotoserie van oude boerenwerktuigen, wagens, hekken en andere pruttl (zoals dat daar heette). Destijds fotografeerde ik in zwart/wit, spoelde zelf mijn films op, ontwikkelde zelf en drukte ook zelf af. Kleur was voorbehouden voor dia's.
 
Dit stilleven kom ik regelmatig tegen. Omdat ik niet zo'n fan ben van die gemaakte oude meuk foto's heb ik het lang links laten liggen. Totdat ik vanmiddag weer langs de plek liep, en nu de sneeuw voor een groot deel weg is moest ik denken aan die fotoserie van destijds.
 
Verder staat het bos hier vol met traktoren, auto's, wagens, sleeën, landbouwwerktuigen. Veel roestige zooi die het volgens de verhalen plotseling weer blijkt te doen...
 
 
De spullen hierboven doen niks meer...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar