2013-03-01

Felkoderna...

Eén van de nadelen van het internet is het bekende virus. Wat er ook binnenkomt, het heet virus. Eigenlijk zou het bacterie moeten heten want die kun je (nog wel) onschadelijk maken. Een virus, voor zover ik weet, niet. Ik wordt er, als dagelijke inlogger op Zwedenweb, weer door lastig gevallen. Er is blijkbaar iemand die zijn virusbescherming op z'n pc niet voor elkaar heeft en nu het forum aldaar tot no-go plek heeft gemaakt. Voor mij tenminste want ik krijg steeds meldingen van meneer Norton over een "Blackhole Exploit Toolkit Website 16".

Mijn Land Rover geeft felkoderna dus ik moet zo even 80km rijden om de boordcomputer uit te laten lezen... Zou het ook een virus zijn, of gewoon een bacterie, die komen wel meer voor in diesel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar