2013-12-28

Vad ska jag läsa?

Van de kerstman leesvoer gekregen. Ik ben nog bezig in 'Vi på Saltkråkan' en dit ligt nu dus te wachten. Twee 'gewone' boeken en twee 'luisterboeken'.

 

Voor die luisterboeken moet ik eerst naar de bibliotheek om de gedrukte exemplaren erbij te halen want hier haak ik echt af. Misschien na een paar keer luisteren zal het wel lukken om alles te volgen maar er zit 14,5 uur afspeeltijd in de ene en 3 uur in de onderste...

De leesboeken zijn heel toegankelijk, Gräspojken gaat over een jonge man in een 'dysfunktionell familj' die onder de meest onwaarschijnlijke omstandigheden moet opgroeien. Benieuwd of het op mijn jonge leven lijkt.
 
Het andere boek gaat over de 100 belangrijkste Zweden.
Zelfs Zlatan Ibrahimovitsj staat er in, ik wist niet die uit Zweden kwam... 
Elke dag één lezen?
 
 
Als ik dit allemaal uit heb zijn we al een stuk in 2014!
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar