2013-07-08

Precies 2 jaar geleden

Hé, die foto heb ik al gezien! Ja, ik was een beetje te snel maar vandaag was het precies twee jaar geleden dat we op de camping in Bjursås zaten na te praten over de bezichtiging van die middag. Ik kan me niet meer herinneren wat we allemaal aan indrukken hadden. We kochten wel gelijk een stapel dvd's, Zweeds leren had nu de prioriteit. Eén ding was zeker, Douwe wilde de utedass als kamertje om te tekenen. Hij vond het daar heerlijk rustig. De utedass was niet meer in gebruik dus dat kon geen bezwaar zijn. Een ander item dat we niet zullen vergeten was de worteltaart die Karin had gemaakt. De kinderen waren er helemaal weg van, of Douwe nog een stukje wilde? Nou graag, liefst de hele taart! Heerlijk vond hij het. Ik geloof dat hij die middag de meest uitgesproken persoon was. Tijdens de bezichtiging wisten we al dat dit het zou worden. Sterker nog, de bezichtiging was min of meer 'pro forma'. We waren blij verrast dat alles groter bleek dan we gedacht hadden.
 
 
 
We hadden toen nog geen idee welke zure appel en rijstebrijberg nog lagen te wachten...
maar ook zure appels en rijstebrijbergen gaan gelukkig voorbij!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar