2015-02-26

Halkskydd (5)

De laatste foto van de 'professionele' halkskydd zolen.

Zoals jullie kunnen zien ontbreken er weer een stuk of zes dubbar en ik heb ook geen reserve meer. Onbruikbaar dus. Ik krijg van de leverancier ook niet echt veel support, die heeft ze zelf waarschijnlijk nooit gebruikt. Ik denk dat de zolen alleen geschikt zijn voor vlak ijs en niet voor gebruik 'på landet' waar je veel oppervlaktesoorten tegen komt maar vrijwel nooit vlak ijs.


Verder worden de dubbar erg snel stomp zodat je je ook niet echt veilig voelt. Volgens mij zijn ze van aluminium, niet bepaald materiaal dat borg staat voor een scherpe punt.

Gelukkig kreeg ik vandaag de schoenen van ICEBUG binnen! Zien er heel stoer uit en er zitten ook pittige puntjes onder. Kosten 1999 kronen, zeg maar een dikke 200 euro. Nu maar afwachten hoe de test in het veld uit gaat pakken. Jammer genoeg is er nu vrijwel geen harde ijsplaat meer te vinden dus ik hoop op nog wat nachten met flinke vorst...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar