2015-02-05

Beställt slutpris

Gisteren kreeg ik een email met als onderwerp 'Beställt slutpris'. Nu weet ik wel wat een slutpris is maar dat ik iets dergelijks besteld had? Wat blijkt, tijdens onze zoektocht naar huizen in Zweden heb ik mij voor verschillende objecten ingeschreven. Enerzijds om te vernemen als er een wijziging in het aanbod plaatsvond, anderzijds om te weten hoeveel een huis uiteindelijk had opgebracht.




Ik dacht dat ik me overal had afgemeld maar dat bleek dus niet juist. Over een huis in Edsta kreeg ik nu dan eindelijk iets te horen. Na ca. 3 jaar werd het wel eens tijd. Wat ik nu lees is dat het huis niet meer te koop is. Dus is er ook geen slutpris. O ja, het huis:


Ik heb helaas geen interieurfoto's maar het zag er van binnen heel licht en ruim uit. Naast dat er in die buurt geen werk voorhanden was zouden we er nog een huis bij hebben moeten zetten voor mijn moeder en dat was uiteindelijk te duur geworden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar