2014-06-03

Blixt och Dunder!

Facebookvolgers weten al dat onze hond Boef het loodje heeft gelegd. Nadat hij steeds meer uitvallen had en uiteindelijk helemaal niet meer kon lopen hebben wij besloten dat zijn leven voltooid was. Gezamenlijk hebben we bij de dierenarts afscheid van hem genomen en hem begeleidt naar zijn levenseinde, hij is te midden van zijn vertrouwde roedel in slaap gevallen en overleden.

Ik had al vaker op internet gekeken naar eventuele opvolgers en vond toevallig op Blocket.se, de Zweedse Markplaats.nl, twee Husky-puppies. Bij mensen die tochten met sledehonden organiseren. Als ik die wilde hebben moest ik ze nog diezelfde dag ophalen. Dat werd dus 200 km, 3uur, rijden naar Hagfors. En 200 km, 3 uur rijden, weer terug. Nog wel bijna over een Eland heengereden...




Ze zijn nu ruim 4 maanden oud en groeien als kool!





Ze heten dus blixt en dunder!

2 kommentarer:

  1. Ook al zei ik het al op Facebook, zeg ik het hier nog een keer... Ze zijn enig!
    Ik hoop dat jullie heel veel plezier aan Blixt en Dunder mogen beleven. Dat zal wel lukken!

    SvaraRadera
  2. Wat een mooie honden. Ik speelde het filmpje af, dat je met ze bij het water zit, en onze hond gaat overal kijken waar het gepiep vandaan komt. Heel veel plezier er mee.

    SvaraRadera