2013-05-08

Bilprovningen...

Ik kreeg een email van bilprovningen:
 
Nu är din bil inrapporterad till Transportstyrelsen
med registreringsnummer DTA092.
 
Besiktningsprotokoll och faktura för betalningen kommer
på posten, liksom så småningom ett registreringsbevis.
 
Nya registreringsskyltar kommer du att få hämta
ut hos ditt närmaste postombud om några dagar.
 
Innan du lagligt får använda bilen måste en kontrollbesiktning
göras
 
Kort gezegd: Mijn auto heeft nu een Zweeds kenteken DTA092, het Nederlandse kenteken is niet meer geldig en de auto is dus niet meer verzekerd? Ik krijg het keuringsbewijs thuis gestuurd, met de rekening en ongeveer gelijktijdig het registratiebewijs (kentekenbewijs). De nieuwe platen kan ik bij de ICA ophalen. Voor ik wettelijk van de auto gebruik mag maken moet er een controlekeuring plaatsvinden.
  
Er staat eigenlijk dat ik volgens de wet niet met de auto mag rijden...

 
Kijk eens aan: het plaatje op de trekhaak gevonden! Zat onder een dikke laag roestweringswax!
 
En de auto is nu ook in Zweden verzekert, voelt wel zo prettig, twee verzekeringen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar