2013-04-03

Ook minder leuke dingen...

Helaas gebeuren er ook minder leuke dingen. Aan de rand van het bos boven op de heuvel woont een echte Zweed. Met een autokerkhof rond zijn huis en in het bos. Nu loopt een wandelroute langs zijn huis en blijkbaar vindt hij dat niet zo leuk of het interesseert hem niet. Hij heeft in elk geval het pad geblokkeerd met wrakken en rijdend materieel. Wat mij er niet van weerhoud om samen met de hond een pad te zoeken zodat we toch het bos in kunnen. Een paar dagen geleden liep ik weer eens de heuvel op en liet hij, toen ik passeerde net zijn hond uit. Dat gaat als volgt: deur open, hond naar buiten, deur dicht. Dat gaf dus een aanvaring waarna zijn hond gillend het hazenpad koos. Thuis gekomen bleek onze hond ook niet geheel zonder schade uit de strijd te zijn gekomen...

2 kommentarer:

  1. Wat een..., tja, hoe zeg ik dit nu netjes?! Nou je snapt me wel. Je zult als hond zo'n baas hebben zeg. Arme Boef!

    SvaraRadera
  2. Hopelijk geneest het wondje van jullie hond goed. Wat sneu, hoewel de andere hond er natuurlijk ook niet veel aan kan doen dat zijn baas zo is.

    SvaraRadera