2015-01-18

Halkskydd (3)

Ik heb er een paar wandelingen met de honden mee gemaakt en ze doen het prima. Helaas, ik voelde al dat er iets minder grip was, ben ik nu 3 schroefjes kwijt... Ik denk dat ze zichzelf losdraaien als je op grus loopt. Misschien zaten ze al een beetje los, ik heb het niet gecontroleerd.


Ik heb van arbetsbyxor.com een berichtje gestuurd en hoop dat ze per omgaande nieuwe schroefjes opsturen. gekregen. En bij de gebruiksaanwijzing zouden ze ook moeten vermelden dat je de schroefjes regelmatig moet controleren...

2 kommentarer:

  1. Willem, ik heb ze daarna ook besteld voor Peter. Inmiddels zijn ze aangekomen en wat denk je... en zit nu een doosje met extra schroefjes bij! Was dat bij jou ook al zo of zou dat komen door jouw berichtje aan hen?
    Onze buurman kwam laatst trouwens zijn nieuwe "Meindl" schoenen laten zien met in- en uitdraaibare schroeven! Kijk maar: http://www.skogma.se/b2c/Servlet?page=11&anr=283650&parent=sMEINDL&parentIndex=null
    Groeten, Gon

    SvaraRadera
  2. Ik zie nu dat ze je schroefjes nagestuurd hebben :-).
    Wij gaan in elk geval geregeld controleren.

    SvaraRadera