2012-12-16

Uitspraak van het Zweeds en andere onzin.

Gisteren tijdens fika begreep ik dat de vader van Lars tegels verkoopt. Ik vroeg "Så din får säljer kakel?" Eerst keken ze mij stomverbaasd aan toen moesten ze verschrikkelijk lachen... tja... Bééééééééh! Als bevestiging dat ze je begrepen hebben zeggen ze steeds "åååå", net zoiets als "o-nie-dan" in Tukkerland.

Even over email, we kunnen wel post ophalen maar niks versturen. We lezen dus alles wel maar berichten terug lukt nu niet. Waarom dat is weet ik niet (kpn dus, en we surfen nu via telia)
Heb 50 van die speciale stekkertjes gekocht om de lampen aan te kunnen sluiten, prima systeem. Drie plafondlampen gekocht bij Byggmax, zitten er kroonsteentjes in ipv een losse kabel waar ik dan weer een stekkertje aan kan zetten... raar land... maar wel leuk!
Vandaag maar weer een poging wagen de Nederlandse tv te installeren voor farmor. En uitpakken natuurlijk, waar liggen de kerstspullen? Waar is mijn lego? Wanneer kan ik weer... Horendol word ik er van, gelukkig is het nu 0 graden en even geen sneeuwbuien, dat scheelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar