2015-09-21

Weer een stukje er bij

Elke dag denk ik: "Ik ga volgend jaar wel verder" en ga dan gewoon door. Op een dag zal de basis toch wel af zijn? En dan hoef ik er verder niet meer zo veel aan te doen.


Zoals je ziet ben ik al bijna bij de hoek. Dit stuk is nodig om de loopbrug vanaf het huis van mijn moeder op aan te sluiten. Ze kan dan al rollatorend links af naar binnen of rechtsaf naar de altan die er nog niet ligt...


Maar ook dat zal niet lang op zich laten wachten. Zolang het nog niet vriest gaan we gewoon door.



De tegels geven al aan waar en hoe groot deze altan wordt.


Hier komt ook een afdak boven en glazen wanden aan de zijkanten zodat we hier in de zomer in elk geval droog kunnen zitten. Afdak staat voor volgend jaar gepland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar