2015-08-14

Zweedse les begint weer!

Ik heb mij weer opegegeven voor SAS, Svenska som AndraSpråk. Zweedse les voor volwassenen die het Zweeds niet als moedertaal hebben, waar onder dus de invandrare. Tot mijn verbazing wordt het niet meer gegeven door Falu-kommun maar door Jensen Education.

Vraag is wel of het oude wijn in nieuwe zakken is. Ik denk namelijk dat hetzelfde onderwijs wordt gegeven als een jaar geleden maar dan onder een nieuwe vlag.

Er worden dezelfde slordigheden begaan. Ik krijg een bijlage (met allemaal persoonlijke info over) van een andere cursist ipv de informatie die ik nodig heb. Daarna krijg ik, met de excuses, de goede bijlage maar met een fout in het webadres van de lesaanbieder.... http://www.jenseneducation.se/JENSEN-vuxenutbildning/


We zullen zien...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar