2013-11-27

Weer een nieuwe blog?

Ja,weer een nieuwe blog. Hoewel, nieuw? Niet vanwege de onderwerpen maar vanwege de taal. Een blog in het Zweeds. Ik ben nu zo ver dat Eva, mijn redster in de nood, niet hoeft te herschrijven wat ik bedoel. En ik merkte dat het schrijven in twee talen binnen hetzelfde bericht niet werkt. Ik schrijf dan twee verschillende stukjes want vertalen is voor een groot deel interpreteren. Om dan voor de juiste vertaling de tekst aan te gaan passen omdat ik de woorden niet weet te vinden is niks gedaan. Dus de zweden krijgen dezelfde onderwerpen te lezen, eerst maar eens uit de geschiedenis van dit blog, misschien iets eenvoudiger in taal want ik beschik nog niet over een woordenschat om los te gaan!

http://gamlaknuts.blogspot.se/

Gelukkig staan er nog meer dan voldoende fouten in zodat ze nog lang niet kan gaan duimen draaien :-). Zo zie je maar hoe ver je met goede hulp kunt komen1 Tack Eva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar